למה איתנו

הטסת בעלי חיים הינה תחום התמחות מורכב, המצריך ידע וניסיון במגוון רחב של נושאים, מעל 60 שנות פעילותה של חברת אחים ביבאס, הטסנו את כל סוגי בעלי החיים לכל נקודה בעולם – תמיד תוך הצבת רווחתם בראש מעיננו.

 

כדי להבטיח שתהליך ההטסה יתבצע על הצד הטוב ביותר, בכל פעם מחדש, מופקדים עליו מומחי השילוח והוטרינריה המובילים בישראל. ההיכרות המעמיקה שלהם את תהליך ההטסה, היא המפתח להפיכתו לחוויה נעימה עבורך ועבור חיית המחמד שלך.


השילוב של ידע, ניסיון ומומחיות מבטיח את השירות הטוב והנוח ביותר, ללא השקעת זמן ומאמץ מצידך. אנו נלווה אותך בכל שלב של הדרך ונספק לך את כל השירותים והמידע הנחוצים לך בכל אחד מהתחומים המרכיבים את תהליך ההטסה:

1. הטסה ושילוח – צוות השילוח של אחים ביבאס מתמחה בארגון הצד הטכני של תהליך ההטסה, לרבות תכנון מסלולי טיסה, עמילות מכס, טיפול בכל האישורים הנדרשים, הסעת חיית המחמד לשדה התעופה וממנו, וידוא הטמפרטורה בתא המטען, תיאום טיולים על ידי אנשי מקצוע בעצירות הביניים ושירותים רבים אחרים.

2. וטרינריה – צוות הוטרינרים של אחים ביבאס מלווה את חיית המחמד שלך לטיסה וממנה, עורך לה בדיקה רפואית לפני ואחרי הטיסה, מוודא שחוסנה בכל החיסונים המתאימים, מבצע החדרת שבבים בינלאומיים במידת הצורך ומעמיד לבחירתך גם שירות צמוד של וטרינר מוטס.

3. שירותים מקצועיים – לצד שירותי השילוח והוטרינריה, מספק הצוות המקצועי של אחים ביבאס שורה של שירותים חיוניים נוספים - החל מהתאמה ומכירה של כלובי הטסה ועד לתיאום שירותי פנסיון מלאים בארץ ובחו"ל.

4. שירות VIP - ליווי אישי בשדה התעופה, רכישת כלוב הטסה עד הבית, פנסיון לכלבים / חתולים, ניידת ביקור וטרינר עד הבית, מספרה לחיות ועוד....

 

 

העובדות מדברות בעד עצמן: 

  במסגרת שיתוף פעולה בין גני חיות בעולם
             
 
  החברה נחשבת למומחית בתחום
             
 

 

Powerd by shteeble.com
edf40wrjww2webSite_lang_table:footer

3 Mikunis St, Tel-Aviv 6777212 P.O.B. 2820, T-A 6102701.Israel | Tel: 972-3-5176477 | Fax: 972-3-5164682 | Email: info@bivasbros.com | Regulations
Accessibility statement

Powerd by shteeble.com